ՀԱՐՑ–ՊԱՏԱՍԽԱՆ
Այս էջում հրատարակված են հաճախորդների կողմից մեզ առավել հաճախակի տրվող հարցերը և դրանց պատասխանները: Բոլոր հարցերը և պատասխանները տեղակայված են համապատասխան բաժիններում` ըստ ապահովագրության տեսակների:
Եթե Դուք ունեք որևէ հարց, որի պատասխանը չեք գտնում այս էջում, ապա ուղղե՛ք այն մեր chat-ին, որը գտնվում է կայքէջի աջ անկյունում կամ զանգահարե՛ք 010-59-21-21 և մենք սիրով կպատասխանենք Ձեզ:
Ի՞նչպես ձեռք բերել ապահովագրական վկայագիր:
ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ Ապահովագրական ըկերությունն առաջարկում է ապահովագրական վկայագրի ձեռք բերման հետևյալ տարբերակներ.
- Կարող եք այցելել ընկերության մոտակա գրասենյակ
- Զանգահարել մեր շուրջօրյա զանգերի կենտրոն 010 59 21 21 հեռախոսահամարով և պատվիրել պայմանագիր
Ընկերության հյուրընկալ անձնակազմը կօգնի Ձեզ կնքել ապահովագրության տարբեր տեսակների պայմանագրեր, ինչպես նաև ստանալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն Ձեզ հետաքրքրող բոլոր հարցերի վերաբերյալ:
Ես ցանկանում եմ մանրամասն ծանոթանալ ապահովագրության տեսակներին և պայմաններին, սակայն խիստ զբաղված եմ և չեմ կարողանում ազատ ժամանակ գտնել Ձեր գրասենյակ այցելելու համար: Ինչո՞վ կարող եք օգնել ինձ:
Ընդամենը անհրաժեշտ է գրել մեր chat-ին, որը գտնվում է կայքէջի աջ անկյունում կամ զանգահարել 010 59-21-21 և մեր անձնակազմը մանրամասն կներկայացնի հետաքրքրող ապահովագրության տեսակների պայմանները:
Ո՞ր գրասենյակ է հարկավոր ներկայացնել փաստաթղթերը:
- Առողջության, ճանապարհորդության ապահովագրության և տրանսպորտային պատահարի արդյունքում ստացված մարմնական վնասվածքի հետ կապված փաստաթղթերը ներկայացվում են ք. Երևան, Հրաչյա Քոչար 35/1 հասցեում գտնվող ոչ գույքային տեսակներով հայտերի կարգավորման կենտրոն
- Գույքային ապահովագրության տեսակներով պատահարների մասով փաստաթղթերը ներկայացվում են ք. Երևան, Հրաչյա Քոչար 35/1 հասցեում գտնվող գույքային տեսակներով հայտերի կարգավորման կենտրոն
- Մնացած բոլոր դեպքերում ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ ԱՓԲԸ գլխամաս՝ ք. Երևան, Հանրապետության 51, 53
Որքա՞ն ժամանակ է հարկավոր, որպեսզի ապահովագրական ընկերության մասնագետը ժամանի դեպքի վայր:
Ապահովագրական ընկերության մասնագետը գրասենյակից դուրս է գալիս պատահարի ծանուցումը ստանաուց 15 րոպեների ընթացքում և հնարավորինս արագ հասնում է դեպքի վայր:
Ի՞նչ փաստաթղթեր պետք է ներկայացնեմ ԱՊՊԱ պատահար տեղի ունենալու դեպքում:
- Վարորդի անձնագիր
- Վարորդական իրավունքի վկայական
- Մեքենայի գրանցման վկայական (մշտական կամ ժամանակավոր)
- Սեփականատիրոջ անձնագիր (եթե վարորդը չի հանդիսանում սեփականատեր)
- Հաշվեհամար, որին պետք է փոխանցվի գումարը
- Մեքենայի առքուվաճառքի պայմանագիր (եթե առկա է)
- Սեփականության վկայական կամ առքուվաճառքի պայմանագիր
- Լիազորագիր (եթե սեփականատիրոջ փոխարեն հանդես է գալիս այլ անձ) նոտարական վավերացումը պատադիր չէ
- Ճանապարհային ոստիկանության կողմից տրված համապատասխան փաստաթուղթ (եզրակացություն կամ որոշում) կամ համաձայնեցված հայտարարագիր (եթե վնասի չափը մինչև 200.000 ՀՀ դրամ է, եթե պատահարը տեղի է ունեցել Երևան քաղաքում, մարզերում՝ 100.000 ՀՀ դրամ)
Ի՞նչ անել, եթե տեղի է ունեցել պատահար:
Ապահովագրական պատահարի դեպքում անհրաժեշտ է.
- Անհապաղ հայտնել համապատասխան իրավասու պետական մարմիններին
- Ճանապարհատրանսպորտային պատահար` ՀՀ ճանապարհային ոստիկանություն 1-77, 010 52-27-63
- Երրորդ անձանց հակաօրինական գործողություններ` ՀՀ ոստիկանություն 1-02
- Հրդեհ, պայթյուն` Հրշեջ ծառայություն 1-01
- Տարերային աղետներ` ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարություն 911
- Մարմնական վնասվածքներ` Շտապ բուժօգնության ծառայություն 1-03
- Անհապաղ զանգահարել 010 59-21-21 և պատահարի մասին տեղեկացնել «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ԱՓԲԸ և հետևել մասնագետի ցուցումներին
- Չտեղաշարժել ՏՄ-ն մինչև իրավասու մարմինների և «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ԱՓԲԸ մասնագետների ժամանումը
- Նշել պատահարում ներգրավված այլ ՏՄ-ների պետհամարանիշները
- Հնարավորության դեպքում նկարահանել (բջջային հեռախոսով) պատահարի վայրը և ավտոմեքենաների դիրքերը
- Կտրականապես զերծ մնալ մեղավորություն ճանաչելուց կամ այլ պայմանավորվածություններից
- Ստորագրելուց առաջ մանրամասն կարդալ պատահարի վերաբերյալ իրավասու մարմնի կողմից կազմված վթարային և այլ փաստաթղթերը
- ՀՀ ՃՈ կամ «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ԱՓԲԸ աշխատակցի ցուցումով անցնել սթափության զննություն:
Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ ապահովագրական հայտ ներկայացնելու համար:
Ապահովագրական հատուցում ստանալու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ հիմնական փաստաթղթերը`
- Ապահովագրական հատուցման դիմում
- Ապահովագրության պայմանագիր
- Անձը հաստատող փաստաթուղթ (իրավաբանական անձի դեպքում պետական գրանցման վկայականը՝ ղեկավար անձի տվյալները պարունակող ներդիրով)
- Լիազորագիր, եթե դիմում է ոչ սեփականատերը
- Վարորդի վարորդական իրավունք և անձնագիր
- ՏՄ հաշվառման վկայագրի (տեխնիկական անձնագրի) բնօրինակ կամ հաստատված կրկնօրինակ, եթե ՏՄ գտնվում է արգելանքի տակ
Ինչպես նաև.
- ՃՏՊ-ի դեպքում՝
- Հատուցման ստանդարտ ընթացակարգ
- Վարորդի սթափության զննության արձանագրություն (բացառությամբ այն դեպքերի, երբ Ընկերության ներկայացուցիչը ազատել է վարորդին նման քննություն անցնելու պարտականությունից)
- Պատահարի տեղի ունենալու փաստը հաստատող փաստաթուղթ (ՃՈ եզրակացություն և/կամ քննիչի որոշում)
- ՃՏՊ սխեմա` կազմված ՃՈ կողմից
- Վարորդի կամ վարորդների բացատրություններ
- Դատաավտոտեխնիկական փորձաքննության եզրակացություն*
- Հետքաբանական փորձաքննության եզրակացություն*
- Հատուցման ստանդարտ ընթացակարգ
*Ընկերության պահանջի դեպքում
- Հատուցման պարզեցված (արագացված) ընթացակարգ՝
- Միայն վերը նշված հիմնական փաստաթղթերը
- Հրդեհի դեպքում՝
- Հրդեհատեխնիկական փորձաքննության եզրակացություն
- Առևանգման դեպքում՝
- ՏՄ փականների բանալիների բնօրինակների ամբողջ հավաքածուն
- Պատահարի վերաբերյալ ՀՀ ոստիկանությանը տրված հաղորդագրության փաստը արձանագրող կտրոն
- Քրեական գործ հարուցելու մասին որոշում
- Քրեական գործի քննության արդյունքների վերաբերյալ որոշում
- Երրորդ անձանց հակաօրինական գործողությունների դեպքում՝
- Պատահարի վերաբերյալ ՀՀ ոստիկանությանը տրված հաղորդագրության փաստը արձանագրող կտրոն
- Քրեական գործ հարուցելու մասին որոշում
- Քրեական գործի քննության արդյունքների վերաբերյալ որոշում
- Տարերային աղետների դեպքում՝
- Պատահարի փաստը հավաստող տեղեկանք` տրված ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարության կամ օդերևութաբանական ծառայության կամ այլ լիազոր մարմինների կողմից:
Ապահովագրական հատուցման դիմումն անհրաժեշտ է ներկայացնել պատահարից հետո 60 օրվա ընթացքում, իսկ մնացած փաստաթղթերը՝ հատուցման դիմումի ներկայացվան օրվանից հետո 60 օրվա ընթացքում:
Ի՞նչ առավելությունների ունի «Հատուցման արագացված վարույթը»:
«Ապահովագրական գործի քննության և ապահովագրական հատուցման իրականացման արագացված վարույթը» հնարավորություն է տալիս կարգավորել ավելի պարզ պատահարները, առանց համապատասխան իրավապահ մարմինների ներգրավման և առանց հավելյալ փորձաքննության անցկացման, պատահարից հետո 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
Սույն վարույթը կիրառվում է բացառապես այն դեպքերում, երբ դրա կիրառմանը չի առարկում Ապահովադիրը (Շահառուն կամ լիազորված վարորդը):
Ձեր ընկերության ԿԱՍԿՈ ապահովագրության վկայագիրը միայն Հայաստանի Հանրապետությունու՞մ է գործում:
«ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ»-ի ԿԱՍԿՈ ապահովագրության վկայագրի գործողությունը չի սահմանափակվում միայն Հայաստանի Հանրապետության տարածքով: Այն ներառում է նաև համախառն 30 օր ծածկույթ ամբողջ աշխարհում:
Սա մեր Ընկերության մրցակցային առավելություններից մեկն է:
Արդյո՞ք ԿԱՍԿՈ ապահովագրությունը տրամադրում է ապահովագրական ծածկույթ լրացուցիչ սարքավորումների համար, թե՞ դրանք պետք է առանձին ապահովագրել:
Լրացուցիչ սարքավորումները ապահովագրվում են առանձին` ի լրումն ԿԱՍԿՈ ապահովագրության: Սակայն այդ սարքավորումները ենթակա չեն ապահովագրության, եթե ապահովագրված չէ տրանսպորտային միջոցը, որին դրանք պատկանում են:
Ես կնքել եմ տրանսպորտային միջոցների ապահովագրության պայամանգիր Ձեր ընկերության հետ: Բացի ինձանից ո՞վ իրավունք ունի վարել իմ մեքենան` առանց ապահովագրության վրա որևէ ազդեցության:
Համաձայն տրանսպորտային միջոցների ապահովագրության կանոնների` Ձեր տրանսպորտային միջոցը կարող է վարել այն անձը ում Ձեր պայմանագրում նշել եք որպես լիազորված վարորդ:
Արդյո՞ք մեքենայի գիշերային կայանի վայրը ազդում է ապահովագրության վճարի չափի վրա:
Ապահովագրության վճարի չափի վրա ազդում են մի շարք գործոններ, որնցից են հակաառևանգման համակարգի առկայությունը, տրանսպորտային միջոցի շահագործման վայրը, հիմնական կայանատեղերում տեսաձայնագրող սարքերի առկայությունը, այդ թվում նաև գիշերային կայանի վայրը:
Ի՞նչ անել, եթե տեղի է ունեցել պատահար:
Եթե Ձեր գույքը վնասվել է կամ ոչնչացվել է ամբողջությամբ, ապա պատահարից անմիջապես հետո անհրաժեշտ է`
- Ձեռնարկել բոլոր հնարավոր միջոցառումները վնասները կանխելու կամ նվազեցնելու և ապահովագրված գույքը փրկելու նպատակով,
- Անհապաղ զանգահարել «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ապահովագրական ընկերություն 010 59 21 21 հեռախոսահամարով, հայտնել պատահարի մասին և հետևել մասնագետի ցուցումներին,
- Պատահարի մասին տեղեկացնել համապատասխան իրավասու մարմիններին (իրավապահ մարմիններ, հրշեջ ծառայություն, համայնքի ինժեներ),
- Նկարահանել վնասված գույքը,
- Չիրականացնել որևէ գործողություն, որը կփոփոխի վնասված գույքի պատկերը (եթե գործողությունները չեն ձեռնարկվել վնասի չափը նվազեցնելու կամ կանխելու նպատակով),
- Եթե գույքը վնասվել է այլ անձանց մեղքով` խստորեն արգելվում է ձեռք բերել որևէ համաձայնություն առանց «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ապահովագրական ընկերության համաձայնության:
Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ ապահովագրական հայտ ներկայացնելու համար:
Պատահարի վերաբերյալ ապահովագրական հայտ ներկայացնելու համար անհրաժեշտ են հետևյալ փաստաթղթերը.
1.Հրդեհի դեպքում
- Ապահովագրական պատահարի մասին գրավոր դիմում,
- Ապահովագրական վկայագիր,
- Հրդեհը հավաստող արձանագրություն,
- Հրդեհի պատճառի մասին փորձագիտական եզրակացություն,
- Վնասի չափը հաստատող փաստաթղթեր,
- Գույքի սեփականատիրոջ անձնագրի պատճեն,
- Գույքի սեփականաշնորհման վկայականի պատճեն:
2. Գողության կամ երրորդ անձանց հակաօրինական գործողությունների դեպքում
- Ապահովագրական պատահարի մասին գրավոր դիմում,
- Ապահովագրական վկայագիր (պայմանագիր),
- Գողության հայտարարագիր (ծանուցման կտրոն),
- Քննիչի նախնական որոշումը քրեական գործ բացելու/չբացելու վերաբերյալ,
- Գույքի սեփականաշնորհման վկայականը (բնօրինակ կամ հաստատված կրկնօրինակ, եթե գույքը գտնվում է արգելանքի տակ),
- Քրեական գործի հետաքննության արդյունքների վերաբերյալ ոստիկանությունից ստացված վերջնական որոշում,
- Վնասի չափը հաստատող փաստաթղթեր:
3. Տարերային աղետների դեպքում
- Ապահովագրական պատահարի մասին գրավոր դիմում,
- Ապահովագրական վկայագիր,
- Գույքի սեփականաշնորհման վկայականի և սեփականատիրոջ անձնագրի պատճեները,
- Պատահարը հավաստող տեղեկանք` տրված օդերևութաբանական ծառայությունների կամ այլ լիազոր մարմինների կողմից,
- Վնասի չափը հաստատող փաստաթղթեր:
4. Ջրից վնասվելու դեպքում
- Ապահովագրական պատահարի մասին գրավոր դիմում,
- Ապահովագրության վկայագիր ,
- Պատահարը հավաստող արձանագրություն` տրված համապատասխան լիազոր մարմնի կողմից,
- Պատահարի պատճառի մասին փորձագիտական եզրակացություն,
- Վնասի չափը հաստատող փաստաթղթեր,
- Գույքի սեփականատիրոջ անձնագրի պատճեն,
- Գույքի սեփականաշնորհման վկայականի պատճեն:
Ի՞նչ ժամկետներում է վճարվում ապահովագրական հատուցումը:
Մեր ընկերությունում ապահովագրական հատուցումը վճարվում է բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերի ստացման օրվանից սկսած առավելագույնը 30 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
Ի՞նչ անել, եթե տեղի է ունեցել պատահար:
Արտերկրում ուղևորության ժամանակ տեղի ունեցած ապահովագրական պատահարների դեպքում անհրաժեշտ է`
- Պատահարի մասին տեղեկացնել պատահարի վայրի համապատասխան իրավասու մարմիններին (հյուրանոցի ադմինիստրացիային, տրանսպորտային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին, տեղական իրավապահ մարնիններին) և տեղեկացնել ապահովագրության առկայության մասին,
- Անմիջապես զանգահարել ծառայողական կենտրոն և տեղեկացնել պատահարի մասին` Ապահովագրական վկայագրի առաջին էջում նշված հեռախոսահամարով (+7 495 258 85 59) կամ կապնվել «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ապահովագրական ընկերության հետ,
- Ծառայողական կենտրոնի աշխատակիցներն անմիջապես կարձագանքեն և կկազմակերպեն համապատասխան բժշկական օգնությունը,
- Պայմանագրով հատուցվող ապահովագրական պատահարի հետևանքով առաջացած բոլոր ծախսերը իրականացվում են ծառայողական (ասիստանս) կենտրոնի կողմից և հատուցվում են «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ապահովագրական ընկերության կողմից:
Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ ապահովագրական հայտ ներկայացնելու համար:
Եթե ապահովագրական պատահարից հետո ծառայողական կենտրոն զանգահարելու հնարավորություն չի եղել, ապա պատահարի մասին հայտ ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է արտերկրից վերադառնալուց հետո 30 օրացուցային օրվա ընթացքում ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը`
- Ապահովագրական պատահարի մասին գրավոր դիմում, որտեղ մանրամասն պետք է նշված լինեն`
- պատահարի հանգամանքներ և բնույթը
- արտասահմանյան ուղևորության ժամկետները
- պատահարի պատճառները
- պատահարից անմիջապես հետո ծառայողական կենտրոն չզանգահարելու պատճառները
- Ապահովագրական վկայագրի պատճենը (պահանջի դեպքում նաև բնօրինակը),
- բժշկական փաստաթղթեր, որոնք պարունակում են տեղեկատվություն ապահովագրված անձի դիմելու ամսաթվի և առողջական վիճակի, բժշկական օգնության, տևողության և այլնի վերաբերյալ,
- տվյալ հիվանդության հետ կապված բժշկի կողմից դուրս գրված դեղատոմսերը, որոնք պետք է ներառեն դեղատան կնիքը և ձեռք բերված դեղամիջոցների գները,
- բժշկի կողմից նշանակված լաբորատոր-գործիքային հետազոտությունների ցանկը, դրանց արդյունքները, յուրաքանչյուր ծառայության համար առանձին նշված գնով և ամսաթվով,
- մատուցված ծառայությունների համար բժշկական հաստատության կողմից տրամադրված հաշիվ-ապրանքագրի բնօրինակը, որը պետք է ներառի Ապահովագրված անձի ազգանունը, բժշկական եզրակացությունը, բուժօգնության համար դիմելու ամսաթիվը, բուժման տևողությունը, տրամադրված ծառայությունների ցանկը` դասակարգված ըստ գնի և տևողության, ծառայությունների ընդհանուր արժեքը,
- դեղամիջոցների, բուժման և այլ ծառայությունների համար կատարված վճարումները հավաստող փաստաթղթեր,
- ապահովագրական հատուցում ստացող անձի ինքնությունը հավաստող փաստաթուղթ:
Ես գնել եմ ուղևորության ապահովագրության վկայագիր, սակայն ուղևորությունը ձախողվել է: Արդյո՞ք կարող եմ դադարեցնել ապահովագրության վկայագիրը և վերադարձնել վճարված գումարները:
Իհարկե ապահովագրության վկայագիրը հեշտությամբ կարող է դադարեցվել և ճանաչվել անվավեր: Սակայն հարկ է նշել, որ.
- Ընկերությունը վերադարձնում է ապահովագրավճարը վկայագրի գործողության չլրացված օրերի համար:
- Ընկերությունը չի վերադարձնում ապահովագրավճարը, եթե Ապահովագրված անձը չի ուղևորվել այն պետություն, որը նշված է ապահովագրության Վկայագրում և նրա մոտ առկա է տվյալ երկրի գործող վիզա (մուտքի արտոնագիր), ինչպես նաև այն դեպքում երբ ապահովագրված անձը հայտնում է իր չուղևորվելու մասին` Վկայագրում նշված ապահովագրության ժամկետի ավարտից հետո:
- Ընկերությունը ամեն դեպքում ապահովագրավճարից պահում է 1.000 ՀՀ դրամ (գործավարման ծախսեր), եթե ուղևորության չկայանալու մասին նա տեղեկացվել է մինչ վկայագրի գործողության սկիզբը:
Ի՞նչ է հարկավոր ապահովագրության վկայագիր ձեռք բերելու համար:
Ուղևորության ապահովագրության վկայագրի ձեռքբերման համար անհրաժեշտ են ուղևորվող անձի անձնագրային տվյալները և ուղևորության հստակ ժամկետները: Վկայագրի թողարկումը կտևի ընդամենը 5 րոպե:
Ո՞ր բժշկական հաստատությունների հետ է համագործակցում Ձեր ընկերությունը:
«ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ԱՓԲԸ համագործակցում է Երևանում և ՀՀ տարածքում գործող լիցենզավորված բժշկական հաստատությունների հետ: Եթե Դուք ապահովագրված եք մեր Ընկերությունում, ապա կարող եք ստանալ անհրաժեշտ բժշկական օգնություն ցանկացած արտոնագրված բժշկական հաստատությունում:
Սպասարկման բարձր որակի ապահովման համար խնդրում ենք մինչ բժշկին դիմելը խորհրդակցել մեր բժիշկ-փորձագետի հետ:
Ո՞ր բժշկական կենտրոնների հետ է համագործակցում ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ ԱՓԲԸ:
ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ ԱՓԲԸ համագործակցում է Երևան քաղաքի, ՀՀ մարզային, ինչպես նաև ԼՂՀ տարածքում գտնվող բոլոր բժշկական կենտրոնների հետ:
Ի՞նչ անել եթե տեղի է ունեցել պատահար:
Ապահովագրված բեռը ստանալիս առաջին հերթին համոզվեք`
- բեռի քանակի,
- փաթեթավորման ամբողջականության,
- կապարակնիքի պահպանվածության մեջ:
Եթե կհայտնաբերեք որևէ խախտում կամ վնասվածք, ապա անմիջապես`
- Պարզեք վնասի պատճառները և ձեռնարկեք միջոցառումներ հետագա կորուստները կանխելու նպատակով,
- Զանգահարեք «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ապահովագրական ընկերություն և հայտնեք պատահարի մանրամասները,
- Տեղեկացրեք իրավասու մարմիններին վնասվածքների հայտնաբերման մասին,
- Գողության դեպքում ամիջապես հայտնեք իրավապահ մարմիններին,
- Հրավիրեք բեռնափոխադրողի ներկայացուցչին` վնասված բեռը համատեղ զննելու նպատակով,
- Բեռնափոխադրողի ներկայացուցչից պահանջեք բեռի վնասվածության վերաբերյալ գրավոր վկայություն,
- Բեռնափոխադրողին ներկայացրեք գրավոր բողոք,
- «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ապահովագրական ընկերության ներկայացուցչին տեղեկացրեք բոլոր այն ունեցվածքային բնույթի պահանջների ու բողոքների մասին, որոնք առաջացել են ապահովագրական պատահարի հետևանքով,
- Պարբերաբար իրազեկեք «ԻՆԳՈ ԱՐՄԵՆԻԱ» ապահովագրական ընկերությանը պատահարի հետաքննության ընթացքի, դրա պատճառների ու հետևանքների մասին:
Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ ապահովագրական հայտ ներկայացնելու համար:
Ապահովագրական հայտ ներկայացնելու համար անհրաժեշտ են հետեւյալ փաստաթղթերը`
Բոլոր փաստաթղթերը պետք է ներկայացվեն պատահարից հետո 7 օրվա ընթացքում
- Ապահովագրական պատահարի մասին հայտային դիմում,
- Մաքսային մարմնի կողմից պատահարի փաստը հավաստող փաստաթղթեր,
- Բեռի կորստի դեպքում` ՀՀ տրանսպորտային ոստիկանության կողմից տրված տեղեկանք,
- Բեռանափախադրողի կողմից տրված ակտ կամ փորձագետի եզրակացություն կորստի վերաբերյալ,
- Վնասի չափը հաստատող փաստաթուղթ (պահանջի դեպքում)
- Եթե վնասված բեռի հետ կապված ծախսերն իրականացվել են Ապահովադրի կամ Շահառուի կողմից, ապա անհրաժեշտ է ներկայացնել նաև`
- վճարումը հավաստող փաստաթղերի բնօրինակները
- հաշիվ-ապրանքագիր
Ապահովագրողը իրավունք է վերապահում որոշ դեպքերում դիմողից պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր և տեղեկատվություն, որը ընկերության կարծիքով կարող է հստակեցնել տեղի ունեցած պատահարի էությունը և վնասի չափը: